Opdrachtgever:
CJG Rijnmond
Evenement:
CJG Next
Boodschap:
Het Centrum voor Jeugd en Gezin Rijnmond (CJG Rijnmond) biedt ouders, verzorgers, kinderen en jongeren hulp als het gaat om gezondheid, opgroeien en opvoeden. Maar de rol van CJG verandert, door grote maatschappelijke veranderingen, technologische ontwikkelingen en commerciële concurrentie. Om hierop aan te sluiten organiseerde CJG op 12 en 13 maart 2018 twee dialoogdagen onder de noemer CJG Next, waarin 500 professionals in dialoogsessies aan de slag gingen om de visie op de professional te vernieuwen.
Wij waren tijdens de dialoogdagen aanwezig om een pakkend en beeldend verslag te maken van het event. Met foto’s (van programmaonderdelen, de sfeer en sprekers), illustraties (over onderwerpen die werden besproken, conclusies en resultaten) en tekst (quotes, interviews, samenvattingen en artikelen) maakten wij een interactief online magazine. Het event magazine geeft aanwezigen de mogelijkheid het event te herbeleven, maar ook afwezigen kunnen zo op de hoogte worden gebracht van de inhoud van het event.
Inmiddels is er bij CJG al het een en ander veranderd. Ze zijn bijvoorbeeld bezig met vloggen. Met 'De week van ...' nemen professionals zoals de jeugdarts en de netwerkregisseur je een week lang mee naar hun werk. Je ziet wat zij voor werkzaamheden doen en waarom zij werken bij het CJG zo leuk en belangrijk vinden.
Over Visuele Notulen:
Visuele Notulen heeft jarenlange ervaring in verslaglegging van events, festivals, symposia en bijeenkomsten. Allemaal met korte deadlines en een grote druk op de ketel. Dit doen wij in verschillende vormen. Van magazines, tot grafische illustraties, tot websites.
Deel deze pagina